dinsdag 27 oktober 2015

Herfst, de lente van de winter


 Er is een gezegde dat zegt dat de herfst de 2de lente is. Alle blaadjes worden een bloem. Misschien is het wel daarom dat ik deze keer wel verder kom dan enkel het voornemen om nog eens iets te posten op mijn blog.

Vorige week maakte ik (in mijn ogen ;) ) een prachtig herfstkleedje voor mijn K'tje. Het smeekte gewoon om gefotografeerd te worden tussen de kleurrijke blaadjes en in het zachte najaarszonnetje. Voor 1 keer liet ik al mijn werk in het huishouden en de verbouwingen links liggen (ok, dit is misschien wel een beetje gelogen, voor de 2de keer? 3de keer? Soit, het mag al wel eens, niet? ) en we trokken richting bos.

Ons wandelingetje gaf dit als resultaat:





               



K'tje heeft al honderduit vertelt over haar mooi kleedje met DE rits, en wat maakt een mama gelukkiger dan een gelukkig kind? Missie geslaagd dus :)

En voor hen die er over twijfelen, ja, ik heb nog véél meer foto's, maar heb m'n uiterste best gedaan om een selectie te maken voor jullie :)

Nog even ivm het kleedje zelf, de stof is Autumn van Timeless Treasures, ik kocht dit couponnetje op een stockverkoop van deze lieve dame. Het patroon tekende ik zelf. Ik nam het bovenstuk van de basisjurk uit SVDHZ en verlengde dit tot een A-lijntje. Niet mijn beste keuze voor de rits, maar wel voor de print op de stof en ik moest deze 2 koste wat kost combineren :)

Nog snel even 1 foto als afsluiter, gewoon omdat ik er zelf kan naar blijven kijken <3







5 opmerkingen: